Καλώς ήρθατε στον ιστότοπο του ιστορικού μας χωριού, όπου μπορείτε να δείτε άρθρα, που αφορούν όλες τις εκφάνσεις του κοινωνικού γίγνεσθαι. Περιπλανηθείτε στις αναρτήσεις μας για να ταξιδέψετε σε μια πλούσια ποικιλία θεμάτων που ετοιμάζουμε με μεράκι και αγάπη για τον ευλογημένο μας τόπο.

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS
Κλίκ στην εικόνα

Τετάρτη 22 Ιανουαρίου 2014

ΔΥΣΤΥΧΙΣΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΜΕΤΡΙΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΑΘΗΤΕΣ.

Δυστυχισμένοι και μέτριοι οι Ελληνες μαθητές – Διάγραμμα συγκρίνει τα εκπαιδευτι

Η αποτελεσματικότητα αλλά και η σωστή λειτουργία του εκπαιδευτικού συστήματος της Ελλάδας είναι ένα μόνιμο θέμα συζήτησης τα τελευταία αρκετά χρόνια. Τα υπερβολικά φροντιστήρια, οι αγχωτικές πανελλήνιες αλλά και η απαξίωση του ίδιου του σχολείου ειδικά στις τελευταίες τάξεις είναι παράγοντες που, όπως είναι λογικό, επηρεάζουν τόσο την απόδοση όσο και την διάθεση που έχουν οι μαθητές κάθε πρωί που ξεκινάνε για το σχολείο.
Αυτά τα προβλήματα ήρθε να αποκαλύψει το διάγραμμα που παρουσίασε ο ΟΟΣΑ, με άξονες τις επιδόσεις των μαθητών αλλά και τη θετική ή αρνητική διάθεσή τους ανά χώρα. Η Ελλάδα έχει μια θέση στο κάτω αριστερό μέρος του διαγράμματος, κάτι που σημαίνει πως οι μαθητές της συνδυάζουν δύο αρνητικά χαρακτηριστικά. Πέρα από τις μέτριες προς κακές επιδόσεις τους στα διαγωνίσματα, εμφανίζουν μια υπερβολικά αρνητική διάθεση να κάνουν μάθημα.
Αυτό είναι και το κύριο πρόβλημα, καθώς αν βελτιωθεί ο τρόπος με τον οποίο αντικρίζουν οι Ελληνες μαθητές το σχολείο, τότε το φυσιολογικό είναι να βελτιωθούν και οι επιδόσεις τους. Προς το παρόν όμως, τα Ελληνικά σχολεία έχουν τη τέταρτη χειρότερη θέση ανάμεσα στα σχολεία του διαγράμματος, μετά από το Κατάρ, την Αργεντινή και την Κύπρο. Πράγμα που σημαίνει πως ο συνδυασμός επίδοσης και διάθεσης είναι απογοητευτικός.
Από την αντίθετη μεριά, τα σχολεία της Σιγκαπούρης, του Ταϊβάν και της Ελβετίας έχουν τις τρεις πρώτες θέσεις στο κατάλογο που συνδυάζει θετικές επιδόσεις και όρεξη για μάθημα. Παράλληλα, υπάρχουν κάποιες περίεργες περιπτώσεις χωρών στις οποίες εμφανίζονται πολύ καλές επιδόσεις αλλά και πολύ αρνητική διάθεση για μάθημα, όπως για παράδειγμα η Νότια Κορέα και η Εσθονία, αλλά και χώρες που οι μαθητές είναι μόνο... χαρούμενοι αλλά δεν έχουν καθόλου καλά αποτελέσματα, όπως η Κολομβία, το Περού και η Ινδονησία.
Δείτε αναλυτικά το διάγραμμα του ΟΟΣΑ αλλά και τους καταλόγους των καλύτερων και των χειρότερων σχολείων:






ΠΗΓΗ...http://www.iefimerida.gr/

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής:

- Σχόλια τα οποία είναι υβριστικά ή περιέχουν χαρακτηρισμούς ή ανώνυμες καταγγελίες που δεν συνοδεύονται από αποδείξεις θα αφαιρούνται από τα Προμαχιώτικα Νεα .

- Τα Προμαχιώτικα Νέα διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρέσουν οποιοδήποτε σχόλιο θεωρούν ότι εμπίπτει στις παραπάνω κατηγορίες.

- Τα Προμαχιώτικα Νέα δεν παρεμβαίνουν σε καμία περίπτωση για να αλλοιώσουν το περιεχόμενο ενός σχολίου.

- Τα σχόλια αναγνωστών σε καμιά περίπτωση δεν αντιπροσωπεύουν τα Προαχιώτικα Νέα.

- Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε τους όρους χρήσης .

H συντακτική ομάδα των Προμαχιώτικων Νέων.

ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ...