Καλώς ήρθατε στον ιστότοπο του ιστορικού μας χωριού, όπου μπορείτε να δείτε άρθρα, που αφορούν όλες τις εκφάνσεις του κοινωνικού γίγνεσθαι. Περιπλανηθείτε στις αναρτήσεις μας για να ταξιδέψετε σε μια πλούσια ποικιλία θεμάτων που ετοιμάζουμε με μεράκι και αγάπη για τον ευλογημένο μας τόπο.

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS
Κλίκ στην εικόνα

Πέμπτη 13 Αυγούστου 2015

ΒΑΣΙΛΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ: "Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΑΠΑΙΤΕΙ ΖΩΗ DEJA VU"



Εκμεταλλευόμενος τη μισή ώρα, που είχα στη διάθεσή μου, αφού τελείωσα κάποιες κοινότυπες καθημερινές δουλειές στην πρωτεύουσα Αριδαία, κίνησα για ένα κρύο τσαγάκι στο αγαπημένο στέκι, στο καφέ του προπονητή του ΑΣ Πρόμαχοι, Βασίλη Σαμαρά.
Με δεδομένη την αφόρητη ζέστη, μεσούντος του θέρους, αποφάσισα να καθίσω έξω, στις αναπαυτικές πολυθρόνες, που υπήρχαν τοποθετημένες νοικοκυρεμένα κατά μήκος του στενού πεζοδρομίου.
Αφού με καλωσόρισε η χαμογελαστή σύζυγός του και έγιναν οι σχετικές παραγγελίες, μετά από λίγα λεπτά εμφανίστηκε ο Βασίλης, πρόσχαρος όπως πάντα και ευγενέστατος κάθισε δίπλα μου, βγάζοντάς με από την αμήχανη μοναξιά μου.

- Λοιπόν, πώς πάει το μαγαζί, ρώτησα μετά από τις σχετικές φιλοφρονήσεις, τα καταφέρνεις με όλα αυτά τα δεινά που ταλαιπωρούν τη πατρίδα μας;
- Δόξα τω Θεώ, μου απαντάει με μια σπίθα στα μάτια, το παλεύουμε και κουτσά στραβά τα καταφέρνουμε να επιβιώνουμε με αξιοπρέπεια. Στο μαγαζί αυτό έχουμε επενδύσει με τη σύζυγό μου τα κάποια χρήματα, που είχαμε εξοικονομήσει, έχουμε κάνει κατάθεση ψυχής και παρά τα πολλαπλά έξοδα που απαιτούνται, τα πάμε καλά και οι φίλοι μας μας στηρίζουν. Κυρίως το μαγαζί λειτουργεί τις πρωινές ώρες και τα βράδια, όταν υπάρχουν αθλητικοί αγώνες στην τηλεόραση, έρχονται πολλοί, μιας και το καφέ μας είναι φύσει ποδοσφαιρομάγαζο.
- Πώς πάει φέτος η προετοιμασία της ομάδας των Προμάχων, υπάρχει συμμετοχή από τα παιδιά, υπάρχει το περυσινό καλό κλίμα;
- Τέλεια, απαντάει χωρίς να το σκεφτεί και το πρόσωπό του συσπάται χαρούμενα.
Το κλίμα στην ομάδα είναι εξαιρετικό και τα παιδιά, που είναι όλοι φίλοι μου, τα δίνουν όλα στην επίπονη προετοιμασία. Επειδή πέρυσι κάναμε σπουδαία δουλειά από τεχνικής και φυσικής κατάστασης, φέτος θα τους έρθουν πιο εύκολα τα στάδια της προετοιμασίας και είμαι πολύ ευχαριστημένος από την πληθωρική συμμετοχή μικρών και μεγάλων. Ξέρεις ότι σε κάθε προπόνηση έχω ένα υλικό των 25 με 30 ποδοσφαιριστών, που είναι αποφασισμένοι να ιδρώσουν, να ματώσουν , ώστε να βγει το πρόγραμμα.
Φέτος, όπως και πέρυσι έχουμε αντικειμενικά προβλήματα, όπως το γεγονός ότι οι περισσότεροι είναι υλοτόμοι, και γνωρίζοντας ότι είναι μια πολύ επιβαρυντική δουλειά, τους καταλαβαίνω, όταν αδυνατούν να αντεπεξέλθουν στην βαρύτητα της προετοιμασίας μας, αλλά επειδή είναι φιλότιμα παλικάρια, είμαι σίγουρος ότι θα τα καταφέρουμε να ισορροπήσουμε και την δουλειά και την αποστολή του ΑΣ Πρόμαχοι.
- Πάντως , τον διακόπτω, τους έχεις εμφυσήσει το πνεύμα του πρωταθλητή, και με κάποια παιδιά που συνομίλησα, μου έλεγαν ότι στα παιχνίδια που παίζουν, δεν θέλουν να ηττώνται ούτε στα φιλικά. Παρατηρώ μια αλλαγή στη νοοτροπία τους και μπορώ να διακρίνω ένα πάθος για το ποδόσφαιρο μια καλώς εννοούμενη εμμονή.
- Κοίτα, μου απαντάει με το βλέμμα του να παίρνει ένα νοσταλγικό ύφος, από όταν έπαιζα ποδόσφαιρο στον ΠΑΟΚ και στις άλλες μεγάλες ομάδες, οι δάσκαλοί μου μου είχαν διδάξει, ότι ο πρωταθλητισμός δεν είναι οι δυο τρεις ώρες προπόνησης. Είναι μια φιλοσοφία, μια στάση ζωής. 
Τρόπος ζωής που απαιτεί στερήσεις και αποχή από πολλές εφήμερες απολαύσεις. 
Σταθερό και ισορροπημένο διαιτολόγιο, συνεχή επαγρύπνηση και απόλυτη αυτοσυγκέντρωση.
Πολλές φορές, σχεδόν καθημερινά, σε οποιαδήποτε ώρα της ημέρας κάνω με το νου μου διάφορα σενάρια, διάφορες φάσεις σαν να αγωνίζομαι.  Σκέφτομαι π.χ. μια φάση κόρνερ, πού θα τρέξω, πώς θα πηδήσω, πώς θα τροφοδοτήσω τον συμπαίκτη μου, πως θα καλύψω την άμυνά μου, όλα αυτά σαν να τα ζω στην πραγματικότητα. Και σου ορκίζομαι, πολλές από αυτές τις φανταστικές φάσεις, μου τυχαίνουν και στο πραγματικό παιχνίδι. Ένα απόλυτο deja vu.
Την ίδια φιλοσοφία προσπαθώ να περάσω και στα παιδιά, με την βεβαιότητα ότι θα τους συμβεί το ίδιο.
Χρειάζεται απόλυτη προσήλωση ο πρωταθλητισμός.
- Μήπως όμως αυτό που πρεσβεύεις είναι λίγο ακραίο, τον ρωτάω, μήπως γίνεται έτσι ένα απλό στρατιωτάκι;
- Έχεις δίκιο μου απαντάει χαμογελώντας, αλλά όπως σου προανέφερα, ο πρωταθλητισμός είναι ένα άγριο, ατίθασο άλογο, που για να το δαμάσεις, πρέπει να ματώσεις. Αυτοί είναι οι όροι του παιχνιδιού και τα παιδιά της ομάδας είναι πολύ φιλότιμα. Ευελπιστώ ότι φέτος θα δείξουμε σπουδαία πράματα και ο ιδρώτας, που χύνουμε καθημερινά θα επιβραβευθεί.

Ήθελα να τον ρωτήσω πολλά πράματα, πέρα από τα καθαρά αθλητικά, για να τον γνωρίσουμε καλύτερα, γιατί είναι ένα υπόδειγμα αθλητή και ανθρώπου με την ευγένεια του χαρακτήρα διάσπαρτη, αλλά κοιτώντας το ρολόι μου, αντιλήφθηκα ότι άργησα για την επιστροφή μου.
Παλεύοντας με τον Βασίλη, που αρνούνταν πεισματικά να αφήσω το δίευρω για το τσάι που ήπια, τελικά το έκρυψα ανάμεσα στο τασάκι, πήρα τον δρόμο της επιστροφής στο χωριό, έχοντας στο μυαλό μου τα λόγια του και όντας μή αθλητής, να έχω αποκομίσει έναν θαυμασμό για όλα αυτά τα παιδιά, όχι μόνο των Προμάχων, που κάτω από αντίξοες πολλές φορές συνθήκες, γίνονται κοινωνοί άμιλλας, αθλητικών ιδεωδών και αυτοθυσίας, χύνοντας τόνους ιδρώτα με σκοπό να τιμήσουν την φανέλα, την όποια φανέλα του συλλόγου τους.

Δημήτρης Σαλαμάνης.




Βασίλης
Σαμαράς
ΘΕΣΗ : Αμυντικός
ΠΟΔΙ : Δεξί / αριστερό
ΗΛΙΚΙΑ : 16-02-1974

* ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΗ ΚΑΡΙΕΡΑ
ΣεζόνΟμάδαΣυμ.Γκολ
95/96ΠΑΝΑΧΑΪΚΗ280
96/97ΠΑΝΑΧΑΪΚΗ330
97/98ΠΑΝΑΧΑΪΚΗ275
98/99ΠΑΟΚ60
99/00ΛΑΡΙΣΑ172
00/01αΚΑΒΑΛΑ90
00/01βΑΘΗΝΑΪΚΟΣ121
01/02ΚΕΡΚΥΡΑ270
02/03ΑΕ ΠΑΦΟΥ230
03/04αΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ40
03/04βΒΕΡΟΙΑ163
04/05ΒΕΡΟΙΑ291
05/06ΒΕΡΟΙΑ241
06/07αΒΕΡΟΙΑ90
06/07βΘΡΑΣΥΒΟΥΛΟΣ180
07/08ΚΑΒΑΛΑ231
08/09ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ301
09/10ΑΕΤΟΣ ΣΚΥΔΡΑΣ00
10/11αΝΙΚΗ ΒΟΛΟΥ130
10/11βΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΕΠΑΝΟΜΗΣ150
* Η συμμετοχή και τα γκολ αφορούν αγώνες πρωταθλήματος!

1 σχόλια :

Έπαιξε ΠΑΟΚ. Χαχαχαχαχαχ 6 συμμετοχές. Ο Χριστός και η Παναγία.

Δημοσίευση σχολίου

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής:

- Σχόλια τα οποία είναι υβριστικά ή περιέχουν χαρακτηρισμούς ή ανώνυμες καταγγελίες που δεν συνοδεύονται από αποδείξεις θα αφαιρούνται από τα Προμαχιώτικα Νεα .

- Τα Προμαχιώτικα Νέα διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρέσουν οποιοδήποτε σχόλιο θεωρούν ότι εμπίπτει στις παραπάνω κατηγορίες.

- Τα Προμαχιώτικα Νέα δεν παρεμβαίνουν σε καμία περίπτωση για να αλλοιώσουν το περιεχόμενο ενός σχολίου.

- Τα σχόλια αναγνωστών σε καμιά περίπτωση δεν αντιπροσωπεύουν τα Προαχιώτικα Νέα.

- Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε τους όρους χρήσης .

H συντακτική ομάδα των Προμαχιώτικων Νέων.

ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ...