Καλώς ήρθατε στον ιστότοπο του ιστορικού μας χωριού, όπου μπορείτε να δείτε άρθρα, που αφορούν όλες τις εκφάνσεις του κοινωνικού γίγνεσθαι. Περιπλανηθείτε στις αναρτήσεις μας για να ταξιδέψετε σε μια πλούσια ποικιλία θεμάτων που ετοιμάζουμε με μεράκι και αγάπη για τον ευλογημένο μας τόπο.

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS
Κλίκ στην εικόνα

Πέμπτη 16 Ιουνίου 2016

Έλα να σου πω τι δεν είναι αγάπη …



Δεν θα σου πω τι είναι η αγάπη.

Θα το πάω δια της εις άτοπον  απαγωγής.

Θα σου πω τι δεν είναι αγάπη.



Αγάπη δεν είναι να με θυμάσαι μόνο όταν με έχεις ανάγκη.

Αγάπη δεν είναι να με διαλέγεις επειδή δεν έχεις κάποιον άλλον να σε καταλαβαίνει.

Αγάπη δεν είναι να απομακρύνεσαι όταν δεν σου αρέσει κάτι από όσα κάνω.

Αγάπη δεν είναι να εγκαταλείπεις στην πρώτη δυσκολία.

Αγάπη δεν είναι να περιμένεις να φερθώ όπως θέλεις, όπως σου ταιριάζει ή όπως σε βολεύει κάθε φορά.

Αγάπη σίγουρα δεν είναι να μου δίνεις σημασία μόνο όταν έχω κάτι να σου προσφέρω.

Αγάπη δεν είναι όταν εγώ έχω  πρόβλημα  να με αποφεύγεις.

Αγάπη δεν είναι να υποδουλώνεις τα θέλω μου για ένα και μόνο καπριτσιο σου.

Αγάπη δεν είναι να θες κάτι επειδή το θέλω εγώ.

Αγάπη δεν είναι να με φορτώνεις με ενοχές επειδή είμαι ο εαυτός μου.

Αγάπη δεν είναι να μου προκαλείς έντονα συναισθήματα και μετά να εξαφανίζεσαι.

Αγάπη , κατά την άποψη μου πάλι, επίσης  δεν είναι να θυσιάζεις κομμάτι του εαυτού σου για μένα.

Αγάπη ,ομως δεν είναι  και να μου ζητάς να αλλάξω.

Αγάπη δεν είναι όλα αυτά και άλλα τόσα… μπορώ να γράφω μέχρι αύριο.



Τι είναι τελικά η αγάπη;

Ποιος είμαι όμως εγώ που θα σε κρίνω για τον τρόπο που αγαπάς;

Είμαι μόνο κάποιος που αναζητά τι είναι η αγάπη μαθαίνοντας πρώτα τι δεν είναι η αγάπη.

Περίεργο ε;

Ίσως ναι. Ίσως και όχι.

Ίσως απλά πρέπει πρώτα να κάνω κάποια  λάθος πράγματα μαζί σου   κι εγώ για να καταλάβω τα σωστά.

Ίσως όμως να μην υπάρχουν λάθη στην αγάπη αλλά μόνο σωστά.

Ίσως η αγάπη από μόνη της να αρκεί , εφόσον βέβαια  υπάρχει.

Κι ας εκδηλώνεται με όποιον τρόπο θέλει, αρκεί να εκδηλώνεται, να είναι φανερή με πράξεις κι όχι μόνο με  δέκα «σ αγαπώ »  που προφέρονται με λέξεις .

Ίσως πάλι να μην αρκεί.

Δεν ξέρω. Το ψάχνω ακόμα.

Αυτή είναι η μαγεία της αγάπης.

Σε βάζει σε μοναπάτια απάτητα, σε βιβλία με αδιάβατες σελίδες, σε διλήμματα και διασταυρώσεις.

Είσαι διατεθειμένος να ρισκάρεις;

Είσαι διατεθειμένος να ανακαλύψεις τον  τρόπο να αγαπάς και να το δείχνεις; ( γιατί αν δε το δείχνεις τι νόημα έχει να αγαπάς)

Αν ναι, θα μάθεις μόνος σου  τι είναι και τι δεν είναι η αγάπη και θα την εκφράσεις με όποιο τρόπο μπορείς.

Εγώ απλά σου εύχομαι να απολαύσεις τη διαδρομή χωρίς να πληγώνεις κανέναν γύρω σου.




ΠΗΓΗ...https://xeimwniatikhliakada.wordpress.com/

ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ...