Καλώς ήρθατε στον ιστότοπο του ιστορικού μας χωριού, όπου μπορείτε να δείτε άρθρα, που αφορούν όλες τις εκφάνσεις του κοινωνικού γίγνεσθαι. Περιπλανηθείτε στις αναρτήσεις μας για να ταξιδέψετε σε μια πλούσια ποικιλία θεμάτων που ετοιμάζουμε με μεράκι και αγάπη για τον ευλογημένο μας τόπο.

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS
Κλίκ στην εικόνα

Τετάρτη 23 Νοεμβρίου 2016

Πρωταθλητής με ή χωρίς πόδια..


Γράφει η  Μαρία Σκαμπαρδώνη

Γεννήθηκα σε έναν κόσμο που θυμάται την ανθρωπιά του , δυστυχώς, μόνο σε γιορτές και επετείους και ξεχωρίζει για την ικανότητά του να κατακρίνει τους άλλους για τα ελαττώματα και τις άτυχες στιγμές τους και όχι τόσο για τα προτερήματά τους. Σε αυτό τον κόσμο γεννήθηκα και εγώ, το καροτσάκι μου ήταν τα πόδια μου. Σε αυτό τον κόσμο που πατάει χτυπάει πολλές φορές επάνω στην πληγή σου μόνο για να νοιώσει εκείνος ανώτερος, κλήθηκα να έρθω και να ζήσω.

Θυμάμαι τα παιδιά εκείνα που μου πέταγαν τσάντες και γελούσαν ειρωνικά εις βάρος μου.

Θυμάμαι τις φορές εκείνες που κρυβόμουν και δεν ήθελα να πάω ούτε στο σχολείο επειδή κάθε ημέρα σε αυτό γινόταν όλο και πιο βασανιστική.

Οι γονείς μου δε στεναχωρήθηκαν ποτέ για μένα , ούτε για τη σωματική μου ατέλεια. Αντιθέτως, προσπάθησαν να δουν τα καλά αυτής της κατάστασης , να χαμογελάσουν και να δημιουργήσουν μέσα μου τη βαθιά πίστη ότι είτε έχεις είτε δεν έχεις πόδια μπορείς να καταφέρεις τα πάντα, μπορείς να πετύχεις όλους σου τους στόχους. Να αγαπήσεις, να ερωτευτείς, να κάνεις φίλους, να γελάσεις, να πας σινεμά , τα απλά καθημερινά πράγματα που κάνουμε όλοι. Και είδα γύρω μου ανθρώπους που αυτά τους τα πόδια τους οδήγησαν στις λάθος επιλογές και στην αυτοκαταστροφή. Εγώ όμως έχω το καροτσάκι μου και πηγαίνω όπου θέλω με το να μετακινώ τις ρόδες μου.

Οι γονείς μου θα με δουν στο γήπεδο να τρέχω και να βάζω καλάθια, να γίνομαι ένας μικρός Νίκος Γκάλης. Θα ήθελα να με δουν εκείνα τα παιδιά που νοιώθουν ότι υστερούν, που νοιώθουν αδικημένα, που νοιώθουν ότι δε θα αγγίξουν ποτέ αυτά που επιθυμούν και δε θα τους αγαπήσουν ποτέ: Να τους πω ότι μπορούμε σε αυτή τη ζωή να πετύχουμε τα πάντα για η δύναμη και το θάρρος βρίσκεται στην καρδιά, όχι στα πόδια μας. Να τους πω ότι οι άνθρωποι που αξίζουν να είναι στη ζωή μας, θα μας αγαπήσουν για αυτό που είμαστε. Να τους πω ότι όλα τα μπορείς , ακόμα και όταν νιώθεις ότι τα έχεις χάσει όλα. Να τους πείσω να έρθουν να με δουν να καρφώνω στο γήπεδο και να βάζω καλάθια για να πειστούν ότι όλα τα όνειρα μπορούν να πραγματοποιηθούν!

Είμαι ένας πρωταθλητής που έτυχε σε καροτσάκι. Αν δεν ήμουν, νοιώθω ότι θα ήμουν πάλι πρωταθλητής. Ξέρετε γιατί; Γιατί τα πόδια μου δεν ήταν, τελικά, τόσο σημαντικά όσο πίστευα ότι είναι...





0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής:

- Σχόλια τα οποία είναι υβριστικά ή περιέχουν χαρακτηρισμούς ή ανώνυμες καταγγελίες που δεν συνοδεύονται από αποδείξεις θα αφαιρούνται από τα Προμαχιώτικα Νεα .

- Τα Προμαχιώτικα Νέα διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρέσουν οποιοδήποτε σχόλιο θεωρούν ότι εμπίπτει στις παραπάνω κατηγορίες.

- Τα Προμαχιώτικα Νέα δεν παρεμβαίνουν σε καμία περίπτωση για να αλλοιώσουν το περιεχόμενο ενός σχολίου.

- Τα σχόλια αναγνωστών σε καμιά περίπτωση δεν αντιπροσωπεύουν τα Προαχιώτικα Νέα.

- Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε τους όρους χρήσης .

H συντακτική ομάδα των Προμαχιώτικων Νέων.

ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ...