Καλώς ήρθατε στον ιστότοπο του ιστορικού μας χωριού, όπου μπορείτε να δείτε άρθρα, που αφορούν όλες τις εκφάνσεις του κοινωνικού γίγνεσθαι. Περιπλανηθείτε στις αναρτήσεις μας για να ταξιδέψετε σε μια πλούσια ποικιλία θεμάτων που ετοιμάζουμε με μεράκι και αγάπη για τον ευλογημένο μας τόπο.

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS
Κλίκ στην εικόνα

Δευτέρα 1 Οκτωβρίου 2012

ΑΥΤΗ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΔΙΝΕΙ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΑΝΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑΣ.


Αυτή η γυναίκα δίνει μαθήματα ανεκτικότητας
Μια οπαδός του Σιχισμού με έντονη τριχοφυία βάζει διαδικτυακούς bullies στη θέση τους
Ένας Redditor πρόσφατα δημοσίευσε αυτή τη φωτογραφία μιας γυναίκας Σιχ με τη λεζάντα «Δεν είμαι σίγουρος τι πρέπει να συμπεράνω από αυτό.»

Αμέσως εκατοντάδες σχολιαστές μαζεύτηκαν στο ποστ για να επικρίνουν την τριχοφυΐα του προσώπου της. Οι πιστοί του Σιχισμού είναι δεσμευμένοι από τη θρησκεία τους να μην κόβουν ή να μην τροποποιούν την εμφάνισή τους με οποιοδήποτε τρόπο.

Όμως η γυναίκα της φωτογραφίας έμαθε για το γεγονός και έδωσε τη δική της απάντηση:

"Γεια σας. Είμαι η Balpreet Kaur, το κορίτσι της εικόνας. Δε ντρέπομαι, ούτε αισθάνομαι ταπεινωμένη από την προσοχή (θετική και αρνητική) σχετικά με την εικόνα μου, επειδή αυτή είμαι.

Ναι, είμαι μια γυναίκα Σιχ με τριχοφυΐα. Αντιλαμβάνομαι ότι το φύλο μου συγχέεται συχνά και ότι είμαι διαφορετική από τις περισσότερες γυναίκες.

Ωστόσο οι Σιχ πιστεύουν στην ιερότητα του σώματος - είναι ένα δώρο που μας δόθηκε από το Θείο Ον [το οποίο είναι ουδέτερου φύλου] και πρέπει να το διατηρήσουμε ανέπαφο. Ακριβώς όπως ένα παιδί δεν απορρίπτει το δώρο του από  τους γονείς του, έτσι οι Σιχ δεν απορρίπτουν το σώμα που τους έχει δοθεί….

Η στάση μου και οι σκέψεις μου και οι δράσεις μου έχουν περισσότερη αξία από ό,τι το σώμα μου επειδή αναγνωρίζω ότι αυτό το σώμα πρόκειται να γίνει στάχτη στο τέλος, οπότε γιατί να ασχολούμαι μ’ αυτό;

Όταν πεθάνω, κανείς δεν πρόκειται να θυμάται την εμφάνισή μου, καλά, ακόμα και τα παιδιά μου θα ξεχάσουν τη φωνή μου, και σιγά-σιγά η μνήμη της φυσικής εμφάνισης θα μαραζώσει. Ωστόσο, ο αντίκτυπος της κληρονομιάς μου θα παραμείνει: με το να μην επικεντρώνομαι στη φυσική ομορφιά έχω χρόνο για να καλλιεργήσω αυτές τις εσωτερικές αρετές κι ελπίζω να εστιάσω τη ζωή μου στη δημιουργία αλλαγής και στην πρόοδο αυτού του κόσμου με οποιοδήποτε τρόπο μπορώ…

Εκτιμώ όλα τα σχόλια εδώ, τόσο τα θετικά όσο και τα λιγότερο θετικά, διότι έχω καλύτερη κατανόηση του εαυτού μου και των άλλων μέσα από αυτό. "

Μετά από αυτό, ο υπεύθυνος του ποστ απάντησε ως εξής:

«…Διάβασα για τον Σιχισμό και πραγματικά ήταν πολύ ενδιαφέρον. Έχει πολύ νόημα το να ασχολείσαι με το τι αφήνεις πίσω σου και να μην ασχολείσαι με την εμφάνισή σου. Έβαλα αυτό το ποστ για να κερδίσω ιντερνετικές μονάδες και ήμουν ανίδεος.

Έτσι, reddit, λυπάμαι που ήμουν μαλάκας και που έδωσα αρνητική δημοσιότητα. Balpreet, λυπάμαι που δεν είμαι ανοιχτόμυαλο άτομο. Είσαι τόσο καλύτερος άνθρωπος από μένα. Σιχ, λυπάμαι που προσέβαλλα την κουλτούρα σας και τον τρόπο ζωής σας. Η πίστη της Balpreet είναι εκπληκτική.»



ΠΗΓΗ...http://www.lifo.gr

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής:

- Σχόλια τα οποία είναι υβριστικά ή περιέχουν χαρακτηρισμούς ή ανώνυμες καταγγελίες που δεν συνοδεύονται από αποδείξεις θα αφαιρούνται από τα Προμαχιώτικα Νεα .

- Τα Προμαχιώτικα Νέα διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρέσουν οποιοδήποτε σχόλιο θεωρούν ότι εμπίπτει στις παραπάνω κατηγορίες.

- Τα Προμαχιώτικα Νέα δεν παρεμβαίνουν σε καμία περίπτωση για να αλλοιώσουν το περιεχόμενο ενός σχολίου.

- Τα σχόλια αναγνωστών σε καμιά περίπτωση δεν αντιπροσωπεύουν τα Προαχιώτικα Νέα.

- Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε τους όρους χρήσης .

H συντακτική ομάδα των Προμαχιώτικων Νέων.

ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ...