Καλώς ήρθατε στον ιστότοπο του ιστορικού μας χωριού, όπου μπορείτε να δείτε άρθρα, που αφορούν όλες τις εκφάνσεις του κοινωνικού γίγνεσθαι. Περιπλανηθείτε στις αναρτήσεις μας για να ταξιδέψετε σε μια πλούσια ποικιλία θεμάτων που ετοιμάζουμε με μεράκι και αγάπη για τον ευλογημένο μας τόπο.

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS
Κλίκ στην εικόνα

Πέμπτη 6 Ιουλίου 2017

Το ξύλινο σπαθί


Είναι νωρίς ακόμη.

Γύρω μας πλήθος οι δειλοί και οι υποταγμένοι.

Κι οι βάρβαροι στα κάστρα τους

πιο καλά από ποτέ είναι φυλαγμένοι.



«Με ξύλινο σπαθί πού πας;

Αν δε χυθεί αίμα, πώς θα κερδίσεις όσα αγαπάς;»

«Εύκολο είναι» μου απαντάς.

«Είναι η αλήθεια μου, απέναντι απ’ το ψέμα»



«Πόσους πολέμους να κερδίζει μια καρδιά;» ρωτώ.

Μα εσύ έχεις λόγο και γι' αυτό.

«Όσους έχει χάσει αυτός που δεν έχει καρδιά»

απαντάς. Γελάς!



«Πώς μπορεί ένας άνθρωπος δίχως καρδιά

να χτίζει κάστρα κι οχυρά

και τη ζωή μου στα χέρα του να κρατά;»



«Τα κάστρα φτιάχτηκαν από δειλούς

και προστατεύουν μόνο τους ανάξιους.

Εσύ την καρδιά σου μόνο να ακούς και να ξέρεις καλά

πως ο καθείς τη ζωή του στα χέρια του κρατά

και η ελεύθερη καρδιά σε κάστρα και φυλακές δε χωρά!»



«Στα χέρια μου άρματα δεν κρατώ.

Το ξύλινο σπαθί σου στο νου να ταιριάξω προσπαθώ

Μα δεν νογώ»



«Το ξύλινο σπαθί μου κόπηκε απ’ το ίδιο δεντρί» μου λες.

«Με το δικό σου χαρτί, φτωχέ ποιητή

που γράφει για στιγμές της ζωής φωτεινές.

Αλήθεια, ακόμη η καρδιά σου απορεί...

αν το ξύλινο σπαθί μου τον πόλεμο να κερδίσει μπορεί;»


_

γράφει η Σοφία Ντούπη





ΠΗΓΗ...https://tovivlio.net

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής:

- Σχόλια τα οποία είναι υβριστικά ή περιέχουν χαρακτηρισμούς ή ανώνυμες καταγγελίες που δεν συνοδεύονται από αποδείξεις θα αφαιρούνται από τα Προμαχιώτικα Νεα .

- Τα Προμαχιώτικα Νέα διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρέσουν οποιοδήποτε σχόλιο θεωρούν ότι εμπίπτει στις παραπάνω κατηγορίες.

- Τα Προμαχιώτικα Νέα δεν παρεμβαίνουν σε καμία περίπτωση για να αλλοιώσουν το περιεχόμενο ενός σχολίου.

- Τα σχόλια αναγνωστών σε καμιά περίπτωση δεν αντιπροσωπεύουν τα Προαχιώτικα Νέα.

- Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε τους όρους χρήσης .

H συντακτική ομάδα των Προμαχιώτικων Νέων.

ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ...