Καλώς ήρθατε στον ιστότοπο του ιστορικού μας χωριού, όπου μπορείτε να δείτε άρθρα, που αφορούν όλες τις εκφάνσεις του κοινωνικού γίγνεσθαι. Περιπλανηθείτε στις αναρτήσεις μας για να ταξιδέψετε σε μια πλούσια ποικιλία θεμάτων που ετοιμάζουμε με μεράκι και αγάπη για τον ευλογημένο μας τόπο.

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS
Κλίκ στην εικόνα

Δευτέρα 6 Φεβρουαρίου 2017

ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΜΟΥ....



Στο χωριό μου ο ήλιος πάντα "βασιλεύει' νωρίτερα
Στο χωριό μου τα κοκόρια είναι το πιο αξιόπιστο ξυπνητήρι
Στο χωριό μου τα πρωινά η ατμόσφαιρα μοσχοβολάει φρεσκοφουρνιστό ψωμί
Στο χωριό μου πάντα η "καλημέρα" είναι χαμογελαστή
Στο χωριό μου ο Ελληνικός καφές κάτω από τον πλάτανο, συνοδεύεται από γάργαρο νερό
Στο χωριό μου οι γειτόνισσες ανταλλάσσουν κέικ και γλυκά, τα πιάτα ποτέ δεν επιστρέφονται άδεια
Στο χωριό μου τρώμε βραστή κότα με ρύζι, όταν δουλεύουμε συλλογικά στα χωράφια
Στο χωριό μου καλούμε όλους σχεδόν, στους γάμους και τις βαπτίσεις
Στο χωριό μου δεν ακούγεται τίποτα (ούτε τα ζώα) όταν υπάρχει κηδεία και πένθος
Στο χωριό μου ποτέ δεν μένεις από παρέα, όταν βγαίνεις τα βράδια
Στο χωριό μου τις καλύτερες παρζούλκες(τηγανητές πατάτες) τις μαγειρεύει η γιαγιά στην μασίνα
Στο χωριό μου ο παππούς είναι το ΔΝΤ της οικογένειας με τα χαρτζιλίκια του
Στο χωριό μου φυσάει 300 ημέρες τον χρόνο ο "Μπαχοβίτης"
Στο χωριό μου ο Τρύφων πάντα θα μαλώνει με τον Θεόφιλο
Στο χωριό μου η μπιρίμπα θα παίζεται πάντα από τετράδες "φωτιά"
Στο χωριό μου θα υπάρχει το οξύμωρο, οι συνταξιούχοι να "ουζάρουν" στο...κέντρο νεότητας
Στο χωριό μου ο πατατάς του Αρχαγγέλου, πάντα θα κορνάρει τις μεσημεριανές ώρες
Στο χωριό μου το τσίπουρο πάντα θα είναι διπλοβρασμένο
Στο χωριό μου η "λουκουβίνα" είναι παντρεμένη με την φασολάδα 
Στο χωριό μου η στραπατσάδα θα έχει πάντα μέσα μια καυτερή Μπαχοβίτικη πιπεριά
Στο χωριό μου το καρπούζι συνοδεύεται από ψωμί και τυρί
Στο χωριό μου τα ρόδια θα είναι γλυκόξινα
Στο χωριό μου η "Μπιτσκία" πάντα θα αντιλαλεί από φωνές παιδιών τα καλοκαίρια
Στο χωριό μου κάθε Σάββατο το σιτάρι των ψυχών μοιράζεται σε μικρούς και μεγάλους
Στο χωριό μου ο Αετός θα στεφανώνει πάντα τους ήρωες στο μνημείο
Στο χωριό μου το καντήλι καίει αέναα στα δεκάδες εκκλησάκια
Στο χωριό μου η Γαλανόλευκη συνοδεύεται από τον δικέφαλο στον Αη-Δημήτρη
Στο χωριό μου το "Μακεδονία ξακουστή" θα ακούγεται εις τους αιώνες

1 σχόλια :

Συγχαρητήρια, απλά λόγια, με βολές-σαιτιές κατευθείαν στην καρδιά και το θυμικό

Δημοσίευση σχολίου

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής:

- Σχόλια τα οποία είναι υβριστικά ή περιέχουν χαρακτηρισμούς ή ανώνυμες καταγγελίες που δεν συνοδεύονται από αποδείξεις θα αφαιρούνται από τα Προμαχιώτικα Νεα .

- Τα Προμαχιώτικα Νέα διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρέσουν οποιοδήποτε σχόλιο θεωρούν ότι εμπίπτει στις παραπάνω κατηγορίες.

- Τα Προμαχιώτικα Νέα δεν παρεμβαίνουν σε καμία περίπτωση για να αλλοιώσουν το περιεχόμενο ενός σχολίου.

- Τα σχόλια αναγνωστών σε καμιά περίπτωση δεν αντιπροσωπεύουν τα Προαχιώτικα Νέα.

- Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε τους όρους χρήσης .

H συντακτική ομάδα των Προμαχιώτικων Νέων.

ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ...