Καλώς ήρθατε στον ιστότοπο του ιστορικού μας χωριού, όπου μπορείτε να δείτε άρθρα, που αφορούν όλες τις εκφάνσεις του κοινωνικού γίγνεσθαι. Περιπλανηθείτε στις αναρτήσεις μας για να ταξιδέψετε σε μια πλούσια ποικιλία θεμάτων που ετοιμάζουμε με μεράκι και αγάπη για τον ευλογημένο μας τόπο.

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS
Κλίκ στην εικόνα

Δευτέρα 6 Φεβρουαρίου 2017

ΓΙΑΤΙ ΑΓΑΠΩ ΤΟΥΣ ΠΡΟΜΑΧΟΥΣ!!!


ΑΓΑΠΩ ΤΟΥΣ ΠΡΟΜΑΧΟΥΣ ΓΙΑΤΙ...

Γιατί είναι πνιγμένοι στο πράσινο.
Γιατί οι κάτοικοί του έχουν μπέσα.
Γιατί το "ηρώον" είναι γεμάτο από ήρωες.
Γιατί ο Άγιος Ιλαρίων το προστατεύει.
Γιατί όποτε και να βγω έξω, θα βρω καλή παρέα.
Γιατί σφύζει από ζωντάνια και νεολαία.
Γιατί θα πιω καφέ με 1 ευρώ.
Γιατί ο αέρας που φυσάει συνεχώς είναι ιαματικός.
Γιατί οι σύλλογοί του είναι ζωντανοί.
Γιατί τα φασόλια και τα τουρσιά του είναι περιζήτητα.
Γιατί η παράδοση ζει και αναβιώνει συνεχώς.
Γιατί η τοπική διάλεκτος(ντόπια) δεν χάνεται.
Γιατί η αλληλοστήριξη είναι δεδομένη.
Γιατί στο "Λίμπερ" θα διασκεδάσω ποιοτικά.
Γιατί στο "Barhovo" θα ροκάρω.
Γιατί θα "πάω γήπεδο" στο Αστεροσκοπείο.
Γιατί θα βρω καλή παρέα στο "Esco".
Γιατί θα γευτώ καλούς μεζέδες στου "Sonic".
Γιατί θα φάω νοστιμιές στα πλατάνια της "Μαλαματένιας" του Πας.
Γιατί θα κερδίσω στο καφέ-ΠΡΟΠΟ του Ψηλού.
Γιατί θα φάω γκουρμέ στον "Κάτω μύλο".
Γιατί θα ψωνίσω φθηνά στου Σώτου.
Γιατί θα βρω ό,τι παιχνίδι θέλω στη "Λίτσα".
Γιατί θα βρω τα πάντα στου "Τασιόλα¨.
Γιατί θα εξυπηρετηθώ τέλεια στου "Γιαβάκια".
Γιατί θα βρω τέλεια αρτοσκευάσματα στους δυο σύγχρονους φούρνους.
Γιατί θα ανάψω το κεράκι μου στα εκατοντάδες εκκλησάκια.
Γιατί θα ακούσω δεκάδες χαμογελαστές  καλημέρες βγαίνοντας από το σπίτι.

Ο ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΑΚΡΥΣ.
ΘΑ ΘΕΛΑΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΑ...

9 σχόλια :

ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ,(βλ. Προμαχιώτικα Νέα) ΠΟΥ ΑΝΑΔΕΙΚΝΥΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ...
ΓΙΑΤΙ ΕΝΩ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΧΩΡΙΑ ΤΑ ΜΑΓΑΖΙΑ ΕΙΝΑΙ ΓΕΜΑΤΑ ΟΛΗ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΙΣ 8 ΑΔΕΙΑ, ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΜΑΧΟΥΝ ΙΣΧΥΕΙ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ. (ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΛΟΓΩ ΔΟΥΛΕΙΑΣ)

Γιατί στους Προμάχους μάθαμε να ΖΟΥΜΕ !
Γιατί στους Προμάχους μάθαμε να ΣΕΒΟΜΑΣΤΕ !
Γιατί εδώ εκδηλώνουμε τους ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥΣ ΜΑΣ ΕΑΥΤΟΥΣ !
(ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΓΙΑΤΙ ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΜΑΧΟΥΣ Η ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗ)

ΓΙΑΤΙ Η ΓΙΑΓΙΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΙΣ ΖΕΣΤΕΣ ΠΙΤΟΥΛΙΤΣΕΣ ΦΕΡΝΕΙ ΚΑΙ ΧΑΡΤΖΙΛΙΚΑΚΙ ΣΤΑ ΕΓΓΟΝΙΑ.

Γιατί τα γιατί εδώ δεν τελειώνουν...είναι θέμα πάστας ανθρώπων.Παντού υπάρχουν άνθρωποι αλλά σαν αυτούς πουθενά.

Γιατί στα πετροντούβαρα των στενών δρόμων, ανθίζει ακόμη βασιλικός.

Γιατι κάθε φορά. Που είμαι εδώ νιώθω ευλογια
Αγάπη χαρά και ανθρώπους που γύρω μου που έχουν ψυχή μου. Ελ. Τσ.

ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΒΓΩ ΤΟ ΠΡΩΙ ΣΤΟ ΠΡΑΣΙΝΟ ΠΕΡΙΠΤΕΡΟ ΤΟΥ ΡΑΚΗ ΝΑ ΠΑΡΩ ΚΑΠΝΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΘΑ ΣΥΓΚΙΝΗΘΩ ΜΕ ΤΟ "ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΟ" ΚΟΥΤΑΚΙ ΣΤΟ ΠΛΑΙ ΤΟΥ ΠΑΡΑΘΥΡΟΥ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ ΠΩΣ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΗΛΕΓΓΎΗ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟ!!!

Thank's RAKH!!!

ANNA SAM

EINAI ΥΠΕΡΟΧΑ..ΜΟΝΑΔΙΚΑ,,ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ.ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΚΟΜΗ ΑΝΘΡΩΠΟΙ..ΜΕ Α ...ΚΕΦΑΛΑΙΟ..ΖΩΗ..ΑΓΑΠΗ..ΑΝΑΣΑ...ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΑΕΙ ΠΟΤΕ ΜΟΥ..ΔΕΝ ΕΧΩ ΖΗΣΕΙ ΠΟΤΕ ΜΟΥ ΣΕ ΕΝΑ ΤΟΣΟ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ ΦΥΣΗΣ..ΚΑΙ ΜΑΚΑΡΙ..Ο ΘΕΟΣ ΚΑΙ Η ΖΩΗ ΝΑ ΜΕ ΑΞΙΩΣΕΙ..ΝΑ ΠΑΡΕΒΡΕΘΩ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΛΙΓΟ..ΕΚΕΙ..ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΚΟΜΗ ΑΝΘΡΩΠΟΙ..ΔΙΑΒΣΑ ΚΑΙ ΕΙΔΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΑΥΜΑΣΙΟ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΜΕΡΟΣ..Η ΕΥΧΗ ΜΟΥ..ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΩ ΝΑ ΕΡΘΩ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΕΚΕΙ..ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ...ΠΟΥ ΑΥΤΗ Η ΟΜΟΡΦΙΑ ΜΟΥ ΔΙΝΕΙ ΖΩΗ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΜΟΥ..

Αγαπώ τους Προμάχους για την ιστορία του, γιατί είναι γη αληθινών ηρώων, γιατί οι πρόγονοι μου είχαν ψυχή Ελληνική, Μακεδονική.
Αγαπώ τους Προμάχους γιατί οι κάτοικοι του είναι άνθρωποι με μπέσα, άνθρωποι καθαροί, φίλοι για μια ζωή.
Αγαπώ τους Προμάχους γιατί έχει κάτι απροσδιόριστο στον αέρα του, στην αύρα του, στο κλίμα του.
Αγαπώ τους Προμάχους γιατί όταν πίνω τον καφέ μου στην πλατεία λατρεύω να βλέπω τον ναό του Αγίου-Δημητρίου.
Αγαπώ τους Προμάχους γιατί επίσης λατρεύω να βλέπω τα βουνά κ όλη την Αλμωπία πιάτο.
Αγαπώ τους Προμάχους γιατί ξέρω πως όλοι οι μη-Προμαχιώτες δύο πράγματα νιώθουν για το Μπάχοβο, είτε το λατρεύουν είτε το μισούν, Κι αυτό λέει πολλά...
Τέλος αγαπάω, λατρεύω, ζω στους Προμάχους, είμαι από αυτό το χωριό μέχρι όσο βαθιά έχω μπορέσει να ψάξω τις ρίζες μου και από τους δυο γονείς. Ξέρω ότι έχουμε ένα σωρό στραβά σαν άνθρωποι όμως δεν θα ήθελα να είμαι από πουθενά αλλού.

Δημοσίευση σχολίου

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής:

- Σχόλια τα οποία είναι υβριστικά ή περιέχουν χαρακτηρισμούς ή ανώνυμες καταγγελίες που δεν συνοδεύονται από αποδείξεις θα αφαιρούνται από τα Προμαχιώτικα Νεα .

- Τα Προμαχιώτικα Νέα διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρέσουν οποιοδήποτε σχόλιο θεωρούν ότι εμπίπτει στις παραπάνω κατηγορίες.

- Τα Προμαχιώτικα Νέα δεν παρεμβαίνουν σε καμία περίπτωση για να αλλοιώσουν το περιεχόμενο ενός σχολίου.

- Τα σχόλια αναγνωστών σε καμιά περίπτωση δεν αντιπροσωπεύουν τα Προαχιώτικα Νέα.

- Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε τους όρους χρήσης .

H συντακτική ομάδα των Προμαχιώτικων Νέων.

ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ...